Zwrot towaru

 

W celu odstąpienia od umowy sprzedaży Klient jest zobowiązany - w terminie 14 dni od dnia, w którym On lub wskazana przez Niego osoba trzecia inna niż przewoźnik otrzymała towar - wysłać na nasz adres wskazany w Regulaminie stosowne, jednoznacznie sformułowane oświadczenie na piśmie (decyduje data wysłania oświadczenia). Prosimy o użycie w tym celu "Formularza odstąpienia od umowy".

 

Wypełnienie pola „Powód odstąpienia od umowy” w „Formularzu odstąpienia od umowy” nie jest obowiązkowe. Sugerujemy jednak jego wypełnienie, co pozwoli nam na stałe podnoszenie jakości naszych usług i reagowanie na oczekiwania naszych Klientów.

 

Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży (lub ewentualnie nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) Klient powinien dokonać zwrotu towaru (decyduje data wysłania towaru) wraz z oryginałem paragonu fiskalnego lub faktury VAT potwierdzających dokonanie transakcji.

 

Towar musi być odesłany w oryginalnym pudełku wraz z metkami i innymi elementami opakowania (wypełniacze wewnątrz obuwia, papier ochronny, etc.) i nie może nosić śladów użytkowania lub zniszczeń. Za towar noszący ślady użytkowania uważane będzie w szczególności obuwie z zabrudzonymi podeszwami, wyściółką, wkładkami wewnętrznymi oraz powierzchniami zewnętrznymi, obuwie z widocznymi otarciami powierzchni zewnętrznych (w tym znaków, np. logo producenta) oraz obuwie z zagiętymi cholewkami.

 

Zwracany towar powinien zostać opakowanyw odpowiedni sposób zabezpieczając odsyłany towar i jego opakowanie w taki sposób aby skutecznie uniemożliwić powstanie jakichkolwiek uszkodzeń w czasie transportu. Prosimy zabezpieczyć przesyłkę tak, aby nie oklejać taśmą oryginalnego pudełka.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania w niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zastrzega sobie prawo potrącenia z tego tytułu stosownej kwoty ze zwracanej Klientowi zapłaty za towar.

Koszt przesłania zwracanego towaru do Sprzedającego ponosi Klient chyba, że Klient skorzysta z darmowej formy przesłania zawracanego towaru do nas poprzez serwis szybkiezwroty.pl.  

 

Towar odsyłany za pobraniem nie będzie odbierany.  

 

Przelewu zwrotnego zapłaty za odesłany przez Klienta towar, obejmującej cenę towaru oraz koszt jego przesłania do Klienta (z wyjątkiem dodatkowego kosztu wynikającego z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż oferowany przez nas najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru), dokonujemy - po otrzymaniu zwracanego towaru (lub dostarczonego przez Klienta dowodu jego odesłania) i pod warunkiem spełnienia przez Klienta wszystkich warunków odstąpienia od umowy - w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.  

 

Instrukcja dokonania szybkiego bezpłatnego zwrotu:

  1. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl
  2. W polu „WYBIERZ SWÓJ SKLEP INTERNETOWY” z listy rozwijanej wybierz GM SPORTS, następnie kliknij „ZWRÓĆ TERAZ”;
  3. Uzupełnij tabelę wpisując Identyfikator poprzedniego zamówienia, podstawowe dane, określ czy zwracasz czy wymieniasz towar oraz opisz z jakiego powodu. Następnie kliknij „WYŚLIJ”;
  4. Po wypełnieniu formularza pojawi się informacja o wysyłce emaila do Ciebie po potwierdzeniu przyjęcia zwrotu przez nasz sklep;
  5. W momencie akceptacji zwrotu przez nasz sklep system wyśle do Ciebie sms i e-mail  z kodem nadania paczki. Nadania możesz dokonać w dowolnym Paczkomacie InPost;
  6. Nadaj paczkę w Paczkomacie.  

 

Nie wiesz gdzie znajduje się najbliższy paczkomat?

Sprawdź to TUTAJ

 

 

Korzyści dla Klienta:

  • Darmowy zwrot lub wymiana towarów
  • Zwrot towarów do sklepu poprzez bardzo prostą w obsłudze stronę internetową
  • Możliwość zwrotów 24 godziny na dobę
  • Nadawanie zwracanych produktów w jednym z ponad 1000 Paczkomatów w całej Polsce, klient sam wybiera miejsce nadania tak, aby było po drodze,
  • wysyłki przesyłki nie musi dokonywać samodzielnie,
  • może monitorować drogę przesyłki na każdym jej etapie,
  • otrzymuje powiadomienia SMS oraz e-mail z kodem nadania paczki,
  • Klient nie musi niczego adresować, robimy wszystko za niego   

 

 

Pobierz formularz zwrotu towaru

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel