Wymiana towaru

 

Klient może zażądać wymiany towaru na inny towar (ten sam lub inny model towaru znajdujący się w naszej ofercie) z ewentualnym rozliczeniem różnicy w cenach (nadpłaty lub niedopłaty) towaru wymienianego i towaru zamówionego na wymianę.

 

Wymiana jest możliwa tylko w sytuacji gdy w posiadamy towar na wymianę. Do wymiany konieczne będzie wcześniejsze zarezerwowanie potrzebnego towaru. Rezerwacji można dokonać mailem skierowanym na adres: sklep@gmsports.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu
komórkowego +48 508 49 46 46.

 

Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji Klient powinien niezwłocznie (przed upływem 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru): odesłać towar, wraz z kompletnie wypełnionym „Formularzem wymiany towaru” oraz oryginałem paragonu fiskalnego lub faktury VAT potwierdzających dokonanie transakcji, na nasz adres.

 

Towar musi być odesłany w oryginalnym pudełku wraz z metkami i innymi elementami opakowania (wypełniacze wewnątrz obuwia, papier ochronny, etc.) i nie może posiadać śladów użytkowania lub zniszczeń. Za towar noszący ślady użytkowania uważane będzie w szczególności obuwie z zabrudzonymi podeszwami, wyściółką, wkładkami wewnętrznymi oraz powierzchniami zewnętrznymi, obuwie z widocznymi otarciami powierzchni zewnętrznych (w tym znaków, np. logo producenta) oraz obuwie z zagiętymi cholewkami.

 

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zabezpieczając odsyłany towar i jego opakowanie w taki sposób aby skutecznie uniemożliwić powstanie jakichkolwiek uszkodzeń w czasie transportu. Prosimy zabezpieczyć przesyłkę tak, aby nie oklejać taśmą oryginalnego pudełka

Koszt przesłania wymienianego towaru do Sprzedającego ponosi Klient.

 

Pobierz formularz wymiany towaru

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel