Wymiana towaru

 

Klient może zażądać wymiany towaru na inny towar (ten sam lub inny model towaru znajdujący się w naszej ofercie) z ewentualnym rozliczeniem różnicy w cenach (nadpłaty lub niedopłaty) towaru wymienianego i towaru zamówionego na wymianę.

 

Wymiana jest możliwa tylko w sytuacji gdy w posiadamy towar na wymianę. Do wymiany konieczne będzie wcześniejsze zarezerwowanie potrzebnego towaru. Rezerwacji można dokonać mailem skierowanym na adres: sklep@gmsports.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu
komórkowego +48 508 49 46 46.

 

Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji Klient powinien niezwłocznie (przed upływem 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru): odesłać towar, wraz z kompletnie wypełnionym „Formularzem wymiany towaru” oraz oryginałem paragonu fiskalnego lub faktury VAT potwierdzających dokonanie transakcji, na nasz adres.

 

Towar musi być odesłany w oryginalnym pudełku wraz z metkami i innymi elementami opakowania (wypełniacze wewnątrz obuwia, papier ochronny, etc.) i nie może posiadać śladów użytkowania lub zniszczeń. Za towar noszący ślady użytkowania uważane będzie w szczególności obuwie z zabrudzonymi podeszwami, wyściółką, wkładkami wewnętrznymi oraz powierzchniami zewnętrznymi, obuwie z widocznymi otarciami powierzchni zewnętrznych (w tym znaków, np. logo producenta) oraz obuwie z zagiętymi cholewkami.

 

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zabezpieczając odsyłany towar i jego opakowanie w taki sposób aby skutecznie uniemożliwić powstanie jakichkolwiek uszkodzeń w czasie transportu. Prosimy zabezpieczyć przesyłkę tak, aby nie oklejać taśmą oryginalnego pudełka

Koszt przesłania wymienianego towaru do Sprzedającego ponosi Klient chyba, że Klient skorzysta z darmowej formy przesłania wymienianego towaru do nas poprzez serwis szybkiezwroty.pl. Koszt wysyłki do Klienta towaru zamówionego na wymianę ponosi Sprzedający.

 

Instrukcja dokonania szybkiego bezpłatnego zwrotu:

  1. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl;
  2. W polu „WYBIERZ SWÓJ SKLEP INTERNETOWY” z listy rozwijanej wybierz GM SPORTS, następnie kliknij „ZWRÓĆ TERAZ”;
  3. Uzupełnij tabelę wpisując Identyfikator poprzedniego zamówienia, podstawowe dane, określ czy zwracasz czy wymieniasz towar oraz opisz z jakiego powodu. Następnie kliknij „WYŚLIJ”;
  4. Po wypełnieniu formularza pojawi się informacja o wysyłce emaila do Ciebie po potwierdzeniu przyjęcia zwrotu przez nasz sklep;
  5. W momencie akceptacji zwrotu przez nasz sklep system wyśle do Ciebie sms i e-mail  z kodem nadania paczki. Nadania możesz dokonać w dowolnym Paczkomacie InPost;
  6. Nadaj paczkę w Paczkomacie.  

 

Nie wiesz gdzie znajduje się najbliższy paczkomat?

Sprawdź to TUTAJ

 

 

Korzyści dla Klienta:

  • Darmowy zwrot lub wymiana towarów,
  • Zwrot towarów do sklepu poprzez bardzo prostą w obsłudze stronę internetową,
  • Możliwość zwrotów 24 godziny na dobę,
  • Nadawanie zwracanych produktów w jednym z ponad 1000 Paczkomatów w całej Polsce, klient sam wybiera miejsce nadania tak, aby było po drodze,
  • wysyłki przesyłki nie musi dokonywać samodzielnie,
  • może monitorować drogę przesyłki na każdym jej etapie,
  • otrzymuje powiadomienia SMS oraz e-mail z kodem nadania paczki,
  • Klient nie musi niczego adresować, robimy wszystko za niego.  

 

Pobierz formularz wymiany towaru

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel